Поль ВЕРЛЕН (1844—1896) - один з провідних ліриків останньої третини XIX ст., який зажив слави «короля поетів». Його поетична творчість є яскравою сторінкою французького символізму й відбиває дух доби декадансу.
Своєрідність художнього світу Верлена значною мірою зумовлена поєднанням
у ньому імпресіоністських символістських елементів. Хоча сам поет відхрещувався від своєї причетності до символізму,
а тим більше лідерства у ньому. Якщо під
символістичною розуміти поезію, яка обов’язково зверталася до символів,
то справді у ліриці Верлена символів майже
не було. Справді близьким до символістів його зробило те, що він уперше
звертає увагу не на художньо-виражальні
можливості ліричного слова, а на
його сугестивну, навивальну силу, тобто на смисловий ореол, який
підказував ті чи інші настрої, образи. Це одна з головних особливостей лірики
Верлена. «Мета поезії — то Прекрасне, тільки Прекрасне, чисте Прекрасне без
жодної домішки Корисності, Правди та Справедливості».
Життя поета було сповнене злетів і падінь, добропорядного існування і
ув’язнення, захоплення Паризькою Комуною і пошуками Бога, радощами богеми й
безпритульного злидарювання. Поет постійно шукав себе у суперечностях долі,
виливаючи щастя й біль, тугу і самотність у своїх поезіях.
Артюр РЕМБО (1854 - 1891) -
французький поет останньої третини XIX ст., один з найяскравіших представників
європейського символізму, його лірика, пройнята духом бунтарства та язичницької
закоханості в життєву стихію , містила низку вагомих художніх відкриттів, на
які спиралися у своїй творчості поети першої половини XX ст., прагнучи досягти
стану поета-«ясновидця». Рембо витворив нову поетичну мову й засади нового
поетичного мислення.
В історії французької літератури
немає жодного випадку такої дивовижної творчої долі, як у Артюра Рембо. Він писав
вірші протягом неповних чотирьох років, але його творчість визначила
подальші пошуки багатьох поетів не тільки Франції, а й інших країн світу. Поль
Верлен назвав поетів свого покоління «проклятими поетами», він мав на
увазі й Рембо, хоча той був на десять років молодший від нього. Дух
бунтарства, незгоди і заперечення — провідні риси характеру і таланту
поета. Він бунтує і проти моральних засад, і проти законів поетики.
Все коротке життя цього "Шекспіра-дитяти", як
назвав Рембо В. Гюго, була втечею від вульгарності буржуазного існування,
анархічним викликом нормам і правилам, відходом у створений їм самим хиткий
світ "ясновидіння".
"Найдивніший поетичний геній Франції"
(Е. Клансьє) - зробив найбільш помітний вплив на французьку поезію XX століття.
Його творчість, що заклала основи символізму, у той же час далеко виходить за
рамки символістських ідей і побудов, будучи своєрідним проривом до поезії
майбутнього.
"Я не міг би закрити свій перший будинок без містера, Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда перейшли за межі цієї транзакції. Він з легкістю впорався з моїм дуже тугим поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже цінував! Він та його команда розправлялися з багато продавців у останню хвилину з продавцем і невтомно працювали над тим, щоб переконатися, що я можу закритись до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги в авансовому платі). Містер Бенджамін - неймовірно обізнаний працівник позики, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості до остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти кожному, часто погоджуючись зі своїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я зараз є гордим власником будинку! Я б радив вам розглянути питання про будь-яку позику Бенджаміна Бріеля Лі. Г-н, Бенджамін Лі. Контактна інформація .via WhatsApp + 1-989-394-3740 Email- lfdsloans@outlook.com.
ОтветитьУдалить