І . Етап актуалізації знань, мотивації
навчальної діяльності:
1.
Прогностичні завдання на відгадування розвитку дії твору за початком, за
назвою твору, за цікавими фактами із життя письменника.
2.
Словесне «малювання».
3.
Асоціативний добір власних епіграфів.
4.
Пошуки асоціацій , людські риси характеру і тварини, з якими вони
асоціюються.
5.
Прогностична робота з портретом «Очі - дзеркало душі».
6.
Прогностичні запитання за початком розвитку подій у творі .
7. За опорними словами скласти розповідь про
життя письменника
8. Літературна гра «Про що промовляють
дати?»
9. Гра «Ланцюжок фактів». Кілька учнів по черзі
записують на дошці основні дати життя і творчості письменника. Перемагає той,
хто назве дат найбільше і найточніше.
10. Гра «Хто більше». Учні
виходять до дошки і по черзі називають імена письменників, їх твори, ознаки
того чи іншого напряму в літературі.
11. Літературний диктант
ІІ. Етап підготовки до аналізу і аналізу твору.
1. Створення власних творів за жанрами, які
вивчаються.
2. Складання планів.
3. Усне малювання портретів героїв творів.
4. Групова робота у формі гри (постановка
запитань, захист ідей, їх аргументація)
5. Складання плану, добір цитат до
характеристики героя.
6. Асоціативні кущі.
7. Гра «Відгадай слово». Учень вибирає карточку, яка
лежить на столі і відповідає на запитання, записане в ній.
8. Складання сенканів.
ІІІ. Узагальнення і контроль
вивченого матеріалу
1.
Захист учнівських ілюстрацій до текстів.
2.
Письмова творча робота про літературного героя.
4.
Літературна вікторина.
За початком твору.
За діалогом.
За портретом.
За характеристикою.
Назви країну – батьківщину
письменника.
Назви твір за його персонажами.
Кому належать ці слова ?
Вгадай вірш за римами.
Пригадайте назви літературних
творів, що складаються з 1, 2, 3 слів
або до складу назв входять власні імена, назви, числа.
5.
Виразне читання творів.
6.
Усне і письмове зіставлення героїв.
7.
Складання кросвордів, ребусів.
8.
Твір – роздум про літературного героя.
9.
Тестові завдання.
10.
Складання складного плану.
11.
Твір-відгук
12.
Прийом «Лови помилку». Виправити фактичні помилки в тексті.
13.
«Режисерування тексту». На картках фрагменти з текстом. Потрібно встановити послідовність
відповідно до змісту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий