Методична скарбничка





Творчі завдання на уроках зарубіжної літератури

І . Етап актуалізації знань, мотивації навчальної діяльності:
1.      Прогностичні завдання на відгадування розвитку дії твору за початком, за назвою твору, за цікавими фактами із життя письменника.
2.      Словесне «малювання».
3.      Асоціативний добір власних епіграфів.
4.      Пошуки асоціацій , людські риси характеру і тварини, з якими вони асоціюються.
5.      Прогностична робота з портретом «Очі - дзеркало душі».
6.      Прогностичні запитання за початком розвитку подій у творі .
7.      За опорними словами скласти розповідь про життя письменника
8.      Літературна гра «Про що промовляють дати?»
9.  Гра «Ланцюжок фактів». Кілька учнів по черзі записують на дошці основні дати життя і творчості письменника. Перемагає той, хто назве дат найбільше і найточніше.
10.  Гра «Хто більше». Учні виходять до дошки і по черзі називають імена письменників, їх твори, ознаки того чи іншого напряму в літературі.
11.  Літературний диктант
 ІІ. Етап підготовки до аналізу і аналізу твору.
1.      Створення власних творів за жанрами, які вивчаються.
2.      Складання планів.
3.      Усне малювання портретів героїв творів.
4.      Групова робота у формі гри (постановка запитань, захист ідей, їх аргументація)
5.      Складання плану, добір цитат до характеристики героя.
6.      Асоціативні кущі.
7.  Гра «Відгадай слово». Учень вибирає карточку, яка лежить на столі і відповідає на запитання, записане в ній.
8.  Складання сенканів.
ІІІ. Узагальнення і контроль вивченого матеріалу
1.      Захист учнівських ілюстрацій до текстів.
2.      Письмова творча робота про літературного героя.
4.      Літературна вікторина.
*      За початком твору.
*      За діалогом.
*      За портретом.
*      За характеристикою.
*      Назви країну – батьківщину письменника.
*      Назви твір за його персонажами.
*      Кому належать ці слова ?
*      Вгадай вірш за римами.
*      Пригадайте назви літературних творів, що складаються з  1, 2, 3 слів або до складу назв входять власні імена, назви, числа.
5.      Виразне читання творів.
6.      Усне і письмове зіставлення героїв.
7.      Складання кросвордів, ребусів.
8.      Твір – роздум про літературного героя.
9.      Тестові завдання.
10.  Складання складного плану.
11.  Твір-відгук
12.  Прийом «Лови помилку». Виправити фактичні помилки в тексті.
13.  «Режисерування тексту». На картках фрагменти з текстом. Потрібно встановити послідовність відповідно до змісту.


Комментариев нет:

Отправить комментарий